• أحدث الأخبار

    بحث هذه المدونة الإلكترونية

    اخر المواضيع

    مساحة اعلانية

    مساحة اعلانية

    مساحة اعلانية

    ضع اسم التسمية هنا

    ضع اسم التسمية هنا

    ضع اسم التسمية هنا

    درية مرات البواب وشباب العمارة



    درية عمرها الحقيقي 35 سنة ... زوجة صلاح البواب ... تعرفوا علي حكايتها مع شباب العمارة اللي جوزها بواب عليها ...
    صلاح 40 سنة يعمل بواب لأحد العمارات الفاخرة في مدينة نصر ... متزوج وليست بينه وبين درية زوجته أي خلافات ولكن .. درية ونظرا لغيابة طول اليوم عن المنزل قررت أن تطفي شهوتها مع سكان العمارة فكانت تتردد عليهم بأي حجة خصوصا لو سيدة الشقة غير موجودة ... تعرف علي التافاصيل من خلال السطور التالية :





    أكمل القراءة
    تعرفت درية علي شاب " والده مستشار " في البداية في الاسنسير فقبلها علي غفله ..!! واخذ يراقبها كلما تركب الاسنسير .. 
    ولكن تطور الامر وأخذها في الشقة وعاشرها .. بل وقال لكل أصدقاؤه ليس في العمارة فقط بل في الحي بأكمله فصارت درية تربح الكثير من المال مقابل قضاء ساعة مع الشباب الملهف عليها بكثير .. هي لا تطلب الكثير بل بعض المدح في جسمها الصارخ وصدرها الكبير ومؤخرتها المرسومه بدقة ... 
     ومشاهدة البوم الصور والفيديو 


    إن بداية الأحداث كانت منذ نحو 4 أشهر تقريباَ، حيث بدأت المشاكل والأزمات العائلية بينى وبين مراتى "درية.م" 35 سنة، ربة منزل، بسبب غيابها المتكرر والملحوظ عن البيت ساعات طويلة. وأضاف "صلاح": طبيعة عملى كحارس عقار كانت بتشغلنى دايمًا عن الاهتمام بالأمور دى، وأن مسألة الشك فى مراتى مكنتش بتراودنى فى يوم من الأيام، لكن فى الفترة الأخيرة بدأت أسمع طراطيش كلام عنها إنها ماشية مشى بطال مع كتير من سكان العمارة اللى أنا بحرسها، والكلام ده كان بيتعبنى نفسياَ لإنى كنت متأكد إنه كلام مش حقيقى ولإنى مجوزها من 15 سنة ومشوفتش عليها حاجة.
    وأضاف البواب جه اليوم اللى واحد زميلى فرجنى فيه على فيلم سكس على تليفونه، وفجأة لقيت إن اللى فى الفيلم هى مراتى مع واحد أعرفه ساكن فى عمارة جمب العمارة اللى بشتغل فيها، بس هو مكنش يعرف مراتى ولا كان شافها قبل كده، ولما سألته أنت جبت الفيلم دا منين، قالى دول فيلمين مش فيلم واحد واخدهم من واحد حبيبى زيك، وقالى كمان إن الفيلمين مع ناس كتير فى المنطقة.

    من خلال السطور التالية

    الرجوع إلي الصفحة الرئيسية
    وأوضح "صلاح": ساعتها خدت الفيلمين من زميلى وطلعت جرى عليها وواجهتها بيهما، قامت منهارة من العياط وصارحتنى بكل حاجة، وإنها كانت بتعمل علاقات جنسية مع كتير من سكان العمارة، بس المصيبة الكبيرة لما ضغطت عليها فى الكلام قالتلى إن بنتى "و.ص" 13 سنة، كانت بتاخدها معاها علشان تنام مع الرجالة بس هى لسه بنت بنوت، ومع الضغط عليها فى آخر الكلام شككت إن ولادى مش منى، رحت جايب بنتى وسألتها عن الكلام اللى بسمعه، قالتلى إنها كانت بتنام مع رجالة مع أمها، ساعتها ملقتش أدامى غير حجر كبير كان بره الأوضة اللى عايشين فيها وفضلت أضربها بيه على دماغها لغية ما ماتت.


    من ناحية أخرى، قال مصطفى إبراهيم، معاون مباحث قسم شرطة مدينة نصر أول، وأحد شهود القضية، إنه انتقل لمحل الواقعة بناء على بلاغ من سكان العقار، يفيد أن حارس العقار قام بقتل زوجته وبوصوله تقابل مع المتهم الذى كان تحت تحفظ الأهالى، وبمناقشته أقر له بقتله زوجته لشكه فى سلوكها.

    شاهد الصور والفيديو من هنا




    الرجوع إلي الصفحة الرئيسية
    تكملة

    وأضاف معاون مباحث قسم شرطة مدينة نصر أول: أن المتهم اعترف له بمشاهدته لفيديو متناول على الهواتف المحمولة تظهر فيها زوجته فى أوضاع مخلة، فأحضر حجر ودخل عليها بالغرفة محل مسكنهم، وضربها على رأسها بالحجر حتى تأكد بأنها فارقت الحياة، موضحاَ أن المتهم أشار له على الحجر المستخدم بالواقعة، والذى كان عليه آثار دماء متحفظ عليه، فضلاَ عن أنه تقابل مع ابنة المتهم التى روت له تفاصيل الواقعة. وقررت النيابة العامة إحالة المتهم للمحاكمة الجنائية، لاتهامه بقتل زوجته لشكه فى سلوكها.
    • تعليق بالموقع
    • تعليق بالفيس بوك

    0 Comments:

    إرسال تعليق

    ارجوك أن تعلق بكل هدوء وعقلانية

    Item Reviewed: درية مرات البواب وشباب العمارة Rating: 5 Reviewed By: وفاء

    ضع اسم التسمية هنا

    Featured

    Scroll to Top