• أحدث الأخبار

    بحث هذه المدونة الإلكترونية

    اخر المواضيع

    مساحة اعلانية

    مساحة اعلانية

    مساحة اعلانية

    ضع اسم التسمية هنا

    ضع اسم التسمية هنا

    ضع اسم التسمية هنا

    يطلق سيدة في المول أمام الناس والدموع تزرف عينها بدون سبب


     
    أغرب حالة طلاق حصلت في مصر  واحده بتقول : كنت في المول .. ومعايا أخواتي الصغيرين .. وواحد عمال يعاكسني .. وكل ما أروح حته يروح ورايا .. وبدأ يعرفني بنفسه انه محامي .. وبدأ يرخم عليا جامد جدا .. روحت من نرفزتي أتعصبت عليه .. وفضلت أشتمه بصوت عالي جداً .. لحد ما الناس أبتدت تبص علينا .. والأمن سمع .. ولقيتهم جايين كلهم 

     موضوع جديد
       


    أكمل القراءة ومشاهدة البوم الصور والفيديو من خلال السطور التالية

    فجأة لقيت الشاب اللي كان بيعاكسني واقف مرعوب
    وعرقان وبيبص عليهم مره وعليا مره .. وراح رافع إيده وضر *  بني على وشي وصرخ أنتي طالق طالق طالق .. 
     وراح ماشي وهو بيمثل إنه متعصب .. وعدي من جنب الأمن ومن قدام الناس كلها وطلع برا المول بصنعة لطافه 
     وانا بقي واقفه مذهوله من اللي حصل .. وعماله أعيط من وجع القلم اللي انضربت بيه علي وشي .. واردد واقول طالق !!  .. طب طالق ازاي يعني؟! 

    وانا بقصد إني طالق ازاي وانا أول مره أشوفك يعني !!!
    لكن أكتشفت إن الناس فاهمين إني مصدومه .. وإن جوزي طلقني فعلاً  .. وأبتدت ستات تيجي ناحيتي وتواسيني وانا مزهوله! ..
    وتقولي حرام عليكي عصبتيه ليه بس؟!  وكمان بيشاوروا على أخواتي الصغيرين .. ويقولولي طيب هتروحي فين بالعيال دي دلوقت ..؟!


     
    الرجوع إلي الصفحة الرئيسية
     بعد الموقف ده .. كنت هموت من الضحك .. وهموت وأعرف 
    جاب الفكره دي منين .. بس رجعت وأفتكرت أنه محامي عقر 
    حسبي الله ونعم الوكيل .. البنات تروح المول .. يشوفها شاب صدفه ويحبها ويروح يخطبها .. وانا اروح المول وأرجع مضروبه بالقلم وكمان مطلقه .. لاء ومعايا عيال كمان 

    شاهد الصور والفيديو من هنا
    الرجوع إلي الصفحة الرئيسية
    في النهاية
    • تعليق بالموقع
    • تعليق بالفيس بوك

    0 Comments:

    إرسال تعليق

    ارجوك أن تعلق بكل هدوء وعقلانية

    Item Reviewed: يطلق سيدة في المول أمام الناس والدموع تزرف عينها بدون سبب Rating: 5 Reviewed By: وفاء

    ضع اسم التسمية هنا

    Featured

    Scroll to Top